اعتمادآنلاین |
داوود حشمتی، فعال اصلاح طلب نوشت:گذشته از گرانی‌ها، حالا گرفتاری‌های زندگی عادی و نرمال مردم  در شهرهای مختلف کشور رو به ازدیاد است، اما دریغ و درد که امثال آیت‌الله علم‌الهدی ذره‌ای دغدغه‌هایش شبیه مردم باشد.

به گزارش امتداد ،گاز یک شهر خراسان رضوی (که استان خود علم‌الهدی است) بطور کامل قطع شده است. اکثر مشترکین شهرستان تربت جام خراسان رضوی گاز ندارند. آنهم در شرایطی که سرمای سختی آغاز شده است.

 گذشته از تهران و همدان و اصفهان و سمنان و گیلان، ادارات در خراسان تعطیل شده و مقاطع مختلف آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها از روز یکشنبه تا انتهای هفته تعطیل شدند.

در این شرایط آیت‌الله علم‌الهدی دغدغه‌اش آیا گرفتاری‌های مردم است؟ مردمی که نه فقط معیشتشان، بلکه امروز زندگی روزمره آنها هم با تصمیمات داماد و دختر او اداره می‌شود؟

نگاه کنید به خطبه‌های نماز جمعه این هفته آیت الله علم الهدی که محورهای آن تشکیل شده از مسائل زیر:

 در مقابل عده‌ای بی‌حجاب و بی‌دین نباید عقب‌نشینی کرد؛  صدا و سیما را تسویه کنید و همه عناصر فاسد و آلوده را دور بریزید.
  • ریانه‌ها و مطبوعات از یک مشت سلبریتی فاسد مرجع‌ستزی نکنند.؛  هنر، سینما و وزارت ارشاد باید تحت کنترل در بیاید
  • شبکه‌های افسارگسیخته مجازی تحت کنترل دربیاید. اینستاگرام و واتس آپ شبکه‌های مجازی فراماسونی هستند نباید رفع فیلتر شوند.
  • در جشنواره فجر حق ندارید زیر پای هنرمندان فاسدی که با جریان برانداز صهیونیستی همدردی و هم صحبتی کردند، فرش پهن کنید
  •  وزارت صمت موظف است از تولید پوشاک غیرشرعی و غیرعفیفانه جلوگیری کند.

همانطور که میبینید، بدبختی‌ها و گرفتاری‌های ملت هیچ جایی در کلام علم‌الهدی ندارد. با توجه به افزایش سرما، قطعی گاز، گرفتاری مردم و دوری آیت‌الله از روند زندگی عادی مردم، پیشنهاد میکنم گاز منزل آیت‌الله علم‌الهدی قطع شود تا شاید تغییری در دغدغه‌های ایشان ایجاد شود.

میدانیم که قطع گاز منزل آیت‌الله موجب می‌شود ایشان در سختی و مشقت بیفتد. اما این کار برای ایشان، دامادشان و مردم برکاتی دارد. هم اجر همزیستی با مردم را برای ایشان دارد، هم اجر ناشی از "مقاومت" در برابر "سختی" برای ایستادگی بر سر عقیده نصیب ایشان می‌شود.