علیرضا خجسته‌پور قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به همراهی جریان تحریف با تحریم‌های ظالمانه برای شکستن مقاومت ملت ایران اظهار داشت: تحریم‌های ظالمانه و جنگ نابرابر اقتصادی با هدف خسته کردن و شکستن مقاومت ملت بزرگ ایران در دستورکار آمریکا و غرب قرار گرفت، اما وقتی در مسیر اهداف مورد نظر خود را دست نیافتنی دیدند، توان خود را بر جریان تحریف متمرکز کردند تا با گرفتن امید از مردم بتوانند سیاست‌های تحریمی خود را پیش ببرند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن تمام توان خود را در تحریف واقعیت‌ها به میدان آورده است، افزود: رهبر معظم انقلاب پیش از این بارها نسبت به مراقبت از جریان تحریف در کشور هشدار داده و فرموده بودند که دشمنان قصد دارند در وقایع جای شهید و جلاد را عوض کنند.

قائم مقام جامعه مهندسین با تصریح اینکه در ماجرای فتنه به وضوح این تحریف‌ها برای مردم آشکار شد، گفت: آنان واقعیت‌های کشور در دهه‌های گذشته انقلاب و جنگ تحمیلی را قلب کرده و با لباس دیگری به نسل جدید معرفی می‌کنند.

خجسته‌پور با بیان اینکه شق دیگر تحریف‌ها وارونه نمایش دادن توانایی‌های کشور است، ادامه داد: انقلاب اسلامی با شعار ما می‌توانیم رقم خورد، اما تحریف‌کنندگان همواره سعی داشتند این شعار را به ما نمی‌توانیم و قادر نیستیم قلب کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی در کشور اینگونه القا می‌کنند که «ما جز پخت آبگوشت بزباش و قورمه سبزی در هیچ تکنولوژی صنعتی نسبت به جهان برتری نداریم»، خاطرنشان کرد: این یعنی تغییر دادن توانایی‌های ملت ایران به چیزهای کوچکتر و جوانان را ناتوان جلوه دادن که این بزرگترین ضربه به کشور است.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه دو لبه قیچی تحریف و تحریم باید در یک راستا فعالیت کنند تا نتیجه حاصل شود، اظهار داشت: نسل اول و دوم انقلاب در زمینه تحریف‌های تاریخ انقلاب وظیفه سنگینی دارند، رسانه‌های کشور صدا و سیما هم نباید نسبت به این جریان بی‌تفاوت باشند و باید نسل جوان را از تاریخ انقلاب آگاه کنند.

خجسته‌پور بیان کرد: برخی مسائل در روزهایی که غبار فتنه وجود دارد قابل بیان نیستند، اما وقتی غبار فتنه فروکش کرد، همه چیز باید با مردم در میان گذاشته شود و فضای شفاف پیش روی آنان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تحریف توانمندی‌های کشور شق دیگری است که باید به آن توجه شود، گفت: معتقدم همه آحاد ملت از کارآفرین، کارمند و دیگر اقشار مردم همه وظیفه دارند از تحریف واقعیت‌ها و توانمندی‌ها جلوگیری کنند.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: مسئولان قوا هم با همدلی و یکصدایی از تولید ملی حمایت کنند تا وضعیت کسب و کار بهبود یابد و این تنها کاری است که مسئولان باید در قبال تحریف‌ها انجام دهند و باقی کارها را به خود مردم بسپارند.

انتهای پیام/